Home » Zwroty

Zwroty

UWAGA!!

Odzież szyta personalizowana nie podlega zwrotowi. Dotyczy również odzieży w której zostały wprowadzone zmiany typu: umiejscowienie nadruku, zwężenie/poszerzenie, wydłużenie, skrócenie, zmiana dekoltu.

Składanie reklamacji/zwrotu

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu
    Wypełnij formularz_zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia produktu i data zakupu.
  2. Formularz Reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  3. Odesłanie produktu
    Składając reklamację lub dokonując zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub fakturą zakupu.
  4. Wysyłka
    Zwracany/reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Boubbles Dominika Piechowiak
GLINNO 266b/3
64-300 Nowy Tomyśl

05. Zwracany towar

Każdy produkt powstaje na indywidualne zamówienie klienta, który składając zamówienie w sklepie akceptuje jednoznacznie regulamin sklepu www.boubbles.pl.

W związku z powyższym zwrot może nastąpić tylko i wyłącznie w ciągu 14 dni od odebrania produktów/przesyłki. 

Zwrot towaru

W związku z problemami jakie istnieją po stronie Poczty Polskiej – prosimy o wysyłanie zwrotów za pośrednictwem innych firm kurierskich na przykład: InPost, DPD, DHL, GlS. 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

WAŻNA INFORMACJA

W przypadku nie odebrania przesyłki, informujemy że koszt przesyłki zwrotnej będzie odliczany podczas realizowania kosztów zwrotu.

UWAGA!!

Odzież szyta  personalizowana nie podlega zwrotowi.