Zwroty
🔁 Zwroty i reklamacje
🧵 Odzież personalizowana
UWAGA! Odzież personalizowana nie podlega zwrotowi.
Dotyczy to również produktów, w których zostały wprowadzone zmiany na życzenie klienta, takie jak:
zmiana umiejscowienia nadruku,
zwężenie lub poszerzenie,
skrócenie lub wydłużenie,
zmiana dekoltu itp.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta, produkty wykonywane na indywidualne zamówienie są wyłączone z prawa odstąpienia od umowy.
Prosimy o przemyślane zakupy.
📦 Zwrot towaru (odstąpienie od umowy)
Masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, aby odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
Jak zwrócić produkt:
Wypełnij formularz zwrotu zawierający:
imię i nazwisko,
adres e-mail lub korespondencyjny,
numer telefonu,
numer zamówienia i datę zakupu.
Dołącz formularz do przesyłki.
Odeślij produkt wraz z paragonem/fakturą i wszystkimi akcesoriami na adres:
Glinno 266b/3 64-300 Nowy Tomyśl
🟡 Zalecamy skorzystanie z firm kurierskich (InPost, DPD, DHL, GLS) – ze względu na trudności po stronie Poczty Polskiej. Można również skorzystać z Wygodnych Zwrotów.
💳 Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, na ten sam rachunek, z którego została dokonana płatność.
📦 Nieodebranie przesyłki
W przypadku nieodebrania przesyłki i jej zwrotu do nas:
traktujemy to jako odstąpienie od umowy (jeśli mieści się w terminie 14 dni),
dokonujemy zwrotu środków pomniejszonych o koszt przesyłki zwrotnej oraz pierwotnej wysyłki (jeśli była płatna),
klient otrzyma informację o kwocie do zwrotu drogą mailową.
🛠 Reklamacje
Jeśli produkt ma wadę – możesz złożyć reklamację.
Jak złożyć reklamację:
Wypełnij formularz reklamacyjny (może być ten sam co zwrotu), podając:
imię i nazwisko,
adres e-mail/korespondencyjny,
numer telefonu,
numer zamówienia, datę zakupu,
opis wady i datę jej zauważenia.
Dołącz formularz do przesyłki.
Odeślij produkt wraz z paragonem/fakturą i akcesoriami na nasz adres (jak wyżej).
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.