Zwroty
UWAGA!!
Odzież szyta na indywidualne zamówienie oraz personalizowana nie podlega zwrotowi. Dotyczy również odzieży w której zostały wprowadzone zmiany typu: umiejscowienie nadruku, zwężenie/poszerzenie, wydłużenie, skrócenie, zmiana dekoltu.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz zwrotu
Wypełnij formularz_zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia produktu i data zakupu. - Formularz Reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu
Składając reklamację lub dokonując zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub fakturą zakupu. - Wysyłka
Zwracany/reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Boubbles Dominika Piechowiak
Glinno 268C/8
64-300 Nowy Tomyśl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
UWAGA!!
Odzież szyta na indywidualne zamówienie oraz personalizowana nie podlega zwrotowi.